Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:18:03+01:00
Moc jest skalarną wielkością fizyczną określającą pracę wykonaną w jednostce czasu przez układ fizyczny. Z definicji, moc określa wzór:

P=w
---
t

gdzie:

P – moc,
W – praca,
t – czas.
1 5 1
2010-02-21T15:18:44+01:00
Moc jest wielkością fizyczną określającą pracę wykonaną w jednostce czasu przez układ fizyczny

2. Symbol P. Jednostka J [dżul]

3. P=U * I

U - napięcie prądu
I - natężenie prądu
1 5 1
2010-02-21T15:18:48+01:00
Moc jest to iloraz pracy i czasu do czasu w ktorym ta praca nastapila.

P= W/t

W-praca - jednostka J (dzul)
P-moc - jednostka W (Wat)

Liczysz prace urzadzenia i jej czas i dzielisz przez siebie.