Ułóż wierszyk zawierający dwa wyrazy o różnym znaczeniu i pisowni,ale tej samej wymowie np.szef-szew,pod,pot

Tu macie przykład:
Szybko rankiem się już rusz,
By do sklepu pójść tuż,tuż,
Żeby kupić bukiet róż,
Ale także do rzęs tusz.

Proszę o jak najszybszą odpowiedź! Odwdzięczę się naj!!
Na dzisiaj tylko nie z netu plis;D!!

3

Odpowiedzi

2010-02-21T15:20:08+01:00
Dzisiaj szybko,brzydko rusz
zamkną,sklep i nas też
ścieżka polną szybko biec,ulicą szczerą szybko bieg
dobiec do celu,dopiec do celu dzisiaj też
już szybko skończyłeś biec
2010-02-21T15:21:12+01:00
Zastanowie się dziś może ,
czy pojadę znów nad morze.
Na mazury pod namioty.
Od myślenia zlały mnie poty .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:26:12+01:00
Rano w pracy urlop dał ci szef,
w pośpiechy pękł ci szew,
szybko zawiązałeś drugi but,
i pobiegłeś szukać swym psom bud.