Odpowiedzi

2010-02-21T15:20:18+01:00
40 dag=0,4kg
0,4*21,70zł=8,68

odp.za 40 dag sernika zapłacimy 8,68zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:20:20+01:00
1kg=100dag

21,70zł-100 dag
x - 40 dag

x=8,68 zł

Odp. Za 40 dag sernika zapłaci 8zł i 68gr
1 1 1
2010-02-21T15:26:35+01:00
1kg to 100dag
x cena 40 dag
czyli
100dag-21,70
40dag-x
mnozac na krzyz wyjdzie :
100x=21,70 * 40
aby wyszedl nam x musimy podzielic przez 100
x=21,70*40/100
x=8,68 zl