Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:27:42+01:00
A). 5m- 15n= 5(m-3n)
b). 2ab - 4a² + 8a =2a(b-2a+4)
c). -2x (x-y) + (x-y) × 4 + x² (x-y)=(x-y)(-2x+1)(4+x²)
d). a²-ab-3a-3b=a(a-b-3)-3b=(a-3b)(a-b-3)

proszę ;-)
4 2 4
2010-02-21T15:32:45+01:00
A/ 5m - 15n = 5 ( m - 3n)
b/ 2ab - 4a² + 8a = 2a ( b - 2a + 4 )
c/ -2x ( x - y ) + 4 ( x - y ) + x² ( x - y ) = ( x - y ) ( 4 - 2x + x² )
d/ a² - ab - 3a - 3b = a ( a - b ) - 3 ( a + b )
lub
d/ a² - ab - 3a - 3b = a ( a - b - 3 ) - 3b
1 3 1