Odpowiedzi

2010-02-21T15:28:51+01:00
Ludzie Z wysokim cholesterolem szczególnie starsi potrzebują pokarmu z małą ilością zawartego w nich tłuszczu,nie powinny przyjmować bardzo tłustych rzeczy.dobrym przykładem pokarmów dla takich osób są:tran,jajka,wątroba,marchew te produkty nie powinny byc w zaden sposob obsmazane by nie nasiakly tłuszczami,w przeciwnym wypadku stana sie bomba atomowa w organizmie takiej osob.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:51:52+01:00
Polecane produkty: pomidor, marchew
argument: osoby starsze mające problem z cholesterolem nie powinny spozywac dużej ilości masła, wątroby i jajek, ponieważ zawierają one duze ilości cholesterolu.
25 4 25