Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T16:21:16+02:00
Duchu Swięty który oświecasz serca i umysły nasze dodaj nam ochoty i zdolności aby ta nauka była dla nas pożytkiem doczesnym i wiecznym przez Chrystusa pana naszego.Amen
2009-10-15T16:21:33+02:00
Duchu święty, który oświecasz serca i umysly nasze
dodaj nam ochoty i zdolnosci, aby ta nauka byla dla nas spotakaniem doczesnym i wiecznym.
przez Chrystusa Pana Naszego. AMEN.
2009-10-15T16:22:55+02:00
Duchu święty który oświecasz serca i umysły nasze dodaj nam ochoty i zdoloości aby ta nauka była dla nas z pożytkiem doczesnym i wiecznym przez chrystusa pana naszego