Odpowiedzi

2010-02-21T15:35:22+01:00
Woda bierze udział w termoregulacji ciała. Widoczne jest to, gdy jest nam, gorąco ,wtedy pocimy się, czyli nasza skóra wydala nadmiar wody i reguluje ciepłotę ciała.

pzdr. ; >
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:35:46+01:00
Pot w 99% składa sie z wody. Gdy się pocimy kropelki potu znajdują się na naszm ciele. Uwalniana cieplna energia przez nasz organiz jest wykorzystywana do parownia naszego potu, dlatego chociaż nasza temperatura powinna wzrastać, jest taka sama lub zmniejsza się.
30 4 30