Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T15:35:22+01:00
Jajko, to nieodłączny element Wielkanocy, to symbol pomyślności. Według wierzeń, zakopane na polu w pierwszy dzień świąt miało zapewnić urodzaj, rzucone w ogień - gasić pożar, a wkopane pod budowany dom - zapewnić jego mieszkańcom szczęście i dostatek.

a także tu:
http://fakty.interia.pl/newsroom/news/jajko-dobre-na-wszystko,738367
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:11:41+01:00
Jajko, to nieodłączny element Wielkanocy, to symbol pomyślności. Według wierzeń, zakopane na polu w pierwszy dzień świąt miało zapewnić urodzaj, rzucone w ogień - gasić pożar, a wkopane pod budowany dom - zapewnić jego mieszkańcom szczęście i dostatek.