Odpowiedzi

2010-02-21T15:38:23+01:00
Moim ulubionym przedmiotem jest j.angielski, ponieważ jest on bardzo interesujący. Można nauczyć i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Ten przedmiot przyda mi się również w przyszłości,jeżeli będę chciała wyjechać z kraju.
2010-02-21T15:38:44+01:00
Najbardziej lubię biologię.
Biologia bardzo mnie zaciekawiła ponieważ mogę dużo dowiedzieć się o roślinach i zwięrzętach ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:38:50+01:00
Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest plastyka,ponieważ lubię,rysować,malować oraz wykonywać inne prace plastyczne.Podczas lekcji plastyki można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o autorach wielu ekscytujących dzieł sztuki.