Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T15:42:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wnioskuję że jesteś płci męskiej ; ))

Kocham Polskę, ponieważ dostałem ją od przodków, dane mi było wychować się na jej ziemi i przeżyć wiele pięknych chwil.
Może zabrzmi to banalnie, ale gdy wracam z jakiegoś innego kraju do Polski, to czuję zapach naszej ojczyzny,zapach domu.Czuję się szczęśliwy mogąc mieszkać w wolnym kraju.
32 4 32
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T15:42:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Swój kraj kocham za to, że podczas II wojny światowej nie poddał się, za to że mogę być dumna że mieszkam w nim oraz za to że ma swój oryginalny język, który inne państwo nie posiada.
52 3 52
2010-02-21T15:48:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Za to że jest wolny, za to że mogę mówić w ojczystym języku ,za to że jest na mapie świata, za otwieranie prawdziwych kart historii, za to że mieszkam w kraju który odkupiony jest krwią poległych za naszą wolność, za piękne krainy geograficzne, za to że wakacje mogę spędzać nad morzem a zimą w górach za polski bigos pierogi i inne dania których zazdroszczą nam goście zagraniczni
30 4 30