Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:57:11+01:00
Z własności trójkątów o stopniach 60 , 30 i 90
2a = 6
a = 3
a pierwiastek z 3 = 3 pierwiastek z 3

(3 pierwiastek z 3 )2 + 3 2 = x 2
27 + 9 = x2
36 = x2
x = 6
o = a + b + c + d
O = 6 + 3 + 6 + 3 pierwiastków z 3
O = 15 + 3 pierwiastków z 3
2010-02-21T16:12:30+01:00
2a = b
2(b-a) = 6
2a=b
2b-2a=6
2b-b = b
b=6
a=3
gdzie a jest to podstawa górna
b podstawa dolna
H wysokość liczymy z funkcji tryg. i h- wynosi 3 pierwiastek z 3
Obwód =3+6+6+3 pierwiastek z 3= 15 i 3 pierwiastek z 3.
2010-02-21T16:13:43+01:00
Rozwiązanie z rysunkiem w załączniku