Odpowiedzi

2010-02-21T15:48:56+01:00
W imieniu rady pedagogicznej zapraszam na wycieczkę szkolną klasową. Cena tej wycieczki wynosi 45 zł .
Wyjazd odbędzie się 30 marca 2010 roku ok. godz. 9:15.
zbiórka przy stadionie o godz. 9:00 .
P.S. Weźcie ze sobą pieniądze ponieważ będziemy jechali do McDonald's . :)
Organizator
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:51:16+01:00
Ogłoszenie.
Uprzejmie informuje że dnia 25.03.2010 roku odbędzie się wycieczka klasy 3b i 3a do warszawkiej opery na przedstawienie "Jezioro łabędzie" chętne osoby z tych dwóc klas proszone są o jak najszybsza wpłatę pieniędzy do skarbnika w sumie 50 zł. Zbiórka odbędzie się o godzinie 8.oo rano pod glównym wejściem szkoły. Planowane godziny wycieczki: 8.oo do około 23.oo.

Wychowawca klasy 3b.
53 3 53
2010-02-21T16:02:41+01:00
Ogłoszenie miejscowośc 21.02.2010 r.

uwaga!!!uczniowie klasy szóstej b dnia 21 maja 2010 roku o godzinie dwunastej zorganizowana będzie wycieczka do zamku Czocha.Zbiórka przed szkołą o godzinie 11.30.Proszę o dostarczenie zgody rodziców na udział w wycieczce.
31 3 31