Odpowiedzi

2010-02-21T15:53:23+01:00
2,4m = 240 cm
2,5m = 250 cm
240*250=60000 cm2

20*20=400cm2

60000/400=150 płytek

jedna płytka 1,9
150*1,9zł = 285 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:53:57+01:00
Wymiar płytki 20cm x20xm
20*20 =400cm²

wymiar ściany 2,4mx2,5m
czyli 240cm x250cm =60 000cm²

60 000cm² :400cm² = 150

Potrzebujemy 150 płytek

1płytka kosztuje 1,90 zł

150*1,90 = 285zł

Odp; Płytki kosztują 285 zł.