Odpowiedzi

2010-02-21T15:50:50+01:00
Te liczby to 22, 24, 26.
2 1 2
2010-02-21T15:51:40+01:00
72:3=24
szukam takich 3 liczb parzystych między którymi jest liczna 24 więc jedna liczba musi być o 2 mniejsza a inna o 2 większa niż 24


więc dodaje 22+24+26=72

Odp:
Te liczby to 22, 24 i 26.

Mam nadzieje,że pomogłam:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:54:14+01:00
2n - I liczba
2n+2 - II liczba
2n+4 - III liczba
-------------------------------
2n+2n+2+2n+4=72
6n=66
n=11
2n=2*11=22 - I liczba
2n+2=24 - II liczba
2n+4=26 - IIIliczba
3 5 3