Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:58:00+01:00
-wysp wulkanicznych:Nowa Kaledonia,Fidżi, Samoa, Vanuatu
-wysp koralowych :Green Island ,Low Isles,Heron Island
-wysp kontynentalnych: Great Keppel, Whitsunday, Hinchinbrook , Dunk
4 4 4
2010-02-21T17:05:42+01:00
Wyspy koralowe:
Willis Islets, Wreck Reefs, Middleton Reef

wyspy kontynentalne:
Tasmania, Nowa Zelandia, Nowa Kaledonia

wyspy wulkaniczne:
Manus, Rambutyo, Flores ( nie wiem czy na stówę należy do Australii)
1 5 1