Odpowiedzi

2010-02-21T16:13:05+01:00
,,czy możemy oceniać innych,,?
Zależy w jakim przypadku, ale nie powinniśmy oceniać nikogo źle,
my nie chcieli byśmy aby o nas mówiono za plecami i do tego jeszcze o złych cechach naszego charakteru.
Dlatego nie oceniajmy nikogo źle!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:14:03+01:00
Moim zdaniem nie mamy prawa oceniać innych, ponieważ może on mieć nam za złe to, co o nim powiemy. Wówczas może się na nas pogniewać. Gdybyśmy potrzebowali pomocy, on nie chciałby nam pomów w żadnej sprawie...