Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T15:57:52+01:00
Ferie są nam potrzebne do tego, abyśmy mogli odpocząć od szkoły. Zrobić sobie wolne. I nasze umysły odpoczęły od nauki, myślenia.
2010-02-21T16:04:04+01:00
Dzieci odpoczywają od szkoły
nauczyciele odpoczywają od dzieci
można pojeździć na nartach
można pojeździć na łyżwach
bo nie myśli się o szkole
można leżeć długo na łóżku i nie wstawać do szkoły :P