Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:06:32+01:00
Żył hen w Nilu,pośród błota hałaśliwy hipopotam.Był to hujtaj i hulajdusza.Pił on hurtem,jadł do woli,bez hamulców i umiaru. Wypił wody raz hektolitr,zjadł hiacynty z dwu hektarów.Grunt dwie rzeczy: humor, sadło,spasł się, hej! gdy iść próbował, hustał się wprost jak wahadło.
1 5 1
2010-02-21T16:06:34+01:00
Pewnego dnia harcerze wyruszyli do harcówki z panią Hanią.Hubert zgubił się ale szybko się znalazł,gdyż znał drogę do harcówki.Pani Hania zaproponowała dzieciom,że urządzimy huczną zabawę przy ognisku.Wszyscy byli ucieszeni i zadowoleni pomysłem pani Hani.Dzieci i Hubert świetnie się bawili.
1 5 1
2010-02-21T16:06:59+01:00
Przy palącym się ognisku, drużyna druhów śpiewała piosenki harcerskie. Jedni o hasających sarnach, inni o hulajnodze. Nagle zza drzewa wyłoniła się dziewczynka w haftowanej chustce na głowie.
1 5 1