Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T16:28:48+02:00
Dlatego, że to on był ojcem narodów. To jego wystawił Bóg na próbę, aby wydał jako ofiarę swojego syna Izaaka, gdy Pan zobaczył, że ten chce wypełnić Jego wolę, Pan obiecał mu, że jego synowie zaludnią ziemię. Bóg zbawił wszystkich ludzi - dzieci Abrahama.
2009-10-15T16:29:21+02:00
Dlatego że to on wyprowadzil ludzi z niewoli egipskiej.i z nim wiazemy fakt wyprowadzenia z niewoli egipskiej