Odpowiedzi

2010-02-21T16:02:28+01:00
Wyżej wymienione badania powinno się przeprowadzać ze względów zdrowotnych.
Poprzez takie badania można wykryć czy leczono osoba(pacjent) nie jest chora.
Im częściej takie podania będziemy przeprowadzać tym mamy mniejsze prawdopodobieństwo, że zachorujemy na jakąś "ciężką" chorobę (praca nie jest z internetu)
2010-02-21T16:06:35+01:00
Http://zdrowie.med.pl/bad_labor/badania/b_krwi.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:31:50+01:00
Badanie krwi dostarcza informacji o czynności układu krwiotwórczego i wielu innych narządów (np. wątroby, nerek, gruczołów dokrewnych).Niektóre badania krwi (głównie morfologia krwi) należą do podstawowych badań dodatkowych wykonywanych przy ocenie zdrowia pacjenta.