Wypracowanie dzielimy na 3 akapity : rozpoczęcie, roZwinięcie i zakończenie.
POTRZEBUJĘ TYLKO ROZPOCZĘCIA. Rozpoczęcie niech ma min.2 zdania, a max. 4 zdania. temat wypracowania "Czy miłość i przyjaźń to uczucia najważniejsze na świecie ? "

daję najjjjj !!!

Dziękuję z góry :* :)

3

Odpowiedzi

2010-02-21T16:02:03+01:00
Czy miłość i przyjaźń jest najważniejsza na świcie?
Według mnie te dwa najsilniejsze uczucia na świecie są najważniejsze ponieważ.....
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:03:54+01:00
Często słyszę, że miłość i przyjaźń to najważniejsze uczucia, jakimi człowiek może darzyć drugą osobę. Jest jeszcze sympatia, czy też zwykłe dobre nastawienie do kogoś, ale te dwa uczucia są najsilniejsze.
2 4 2
2010-02-21T16:04:53+01:00
W dzisiejszym świecie pozytywne uczucia to coś wstydliwego, wyśmiewanego...
Lecz czy dobrze robimy nie szanując uczuć, nie tylko cudzych ale i swoich?
Czy naprawdę naszym życiem powinny rządzić zawiść, zazdrość, nienawiść?
Przecież wydawałoby się, że miłość i przyjaźń to najważniejsze uczucia na świecie...
1 5 1