Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T16:08:05+01:00
1. Zabraknięcie żywności.
2. Postanowienie o wyprawie.
3. Niebezpieczna droga Słowian.
4. Odejście Rusa i Czecha.
5. Koniec wędrówki.
6. Postanowienie o budowie grodu.
7. Znak od bogów.
26 1 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:17:11+01:00
1.Brak zwierzyny w lasach.
2.Wyprawa- poszukiwanie nowych ziem.
3.Trudna wyprawa Słowian.
4.Pożegnanie Rusa.
5.Odłączenie się od pochodu Czecha.
6.Zatrzymanie wędrówki Lecha i jego plemienia.
7.Lech ogląda okolice.
8.Zebranie starszyzny.
9. Znak od bogów- ujrzenie orła.
10. Zbudowanie grodu- Gniezno.
11. Biały orzeł na czerwonym tle.
15 4 15