Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T16:32:28+02:00
Papież Jan Paweł II

Pełne Imiona: Karol Józef Wojtyła

ur. 18 maja 1920 w Wadowicach zm. 2 kwietnia 2005 w Watykanie

3 3 3
2010-04-07T23:55:08+02:00
Jan Paweł II to polski duchowny rzymskokatolicki, arcybiskup krakowski, kardynał, papież, sługa Boży Kościoła katolickiego, kawaler Orderu Orła Białego. Poeta i poliglota, a także aktor, dramaturg i pedagog. Filozof historii, fenomenolog, mistyk i przedstawiciel personalizmu chrześcijańskiego. Jego imię to Karol Wojtyła. Urodził się 18 maja 1920 w Wadowicach, a zmarł 2 kwietnia 2005 w Watykanie.
3 5 3