Odpowiedzi

2010-02-21T16:09:03+01:00
Tzn ze jesli ktos nie ma pojecia na dany temat a bierze sie do zrobienia jakiegos zadania lub tematu to szuka sobie usprawiedliwien gdy mu cos nie wyjdzie.
chodzi o to ze aby nastala wiosna potrzebne jest wiele jaskolek....odwolujac sie do przykladu, osoba ktora shcudla np 1 kg a ma do zrzucenia 20 :) nie moze powiedziec ze jej sie udalo sschudnac.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:11:27+01:00
Jeśli ktos czegos nie potrafi to nawet najbardziej przydatna rzecz mu przeszkadza poproastu chce wtedy obarczyc wina coś nie będącego przyczyną

Nie mozemy dac się zwieśc pozorą. Trzeba poczekac na rozwój wydarzeń by byc pewnycm swoich racji
2 5 2
2010-02-21T16:23:01+01:00
Złej tanecznicy przeszkadza i rąbek u spódnicy-czyli jak komuś wszystko przeszkadza.

Jedna jaskółka wiosny nie czyni-jeśli uda się cokolwiek tylko raz, to nie znaczy, że będzie się miało od razu doskonałą opinię. Na przykład jeśli przygotowałeś się do lekcji starannie i dostałeś świetną ocenę, ale niestety, robisz to sporadycznie, to nie znaczy, że od razu będziesz miał opinię prymusa. Albo wyjątkowo udała ci się praca plastyczna, nie znaczy to jednak, że zostaniesz uznanym malarzem. Aby cokolwiek osiągnąć potrzeba wytrwałości i systematyczności.
2 3 2