Odpowiedzi

2010-02-21T16:13:12+01:00
Моя комната розовый и очень большие.
Она находится в моей кроватью, шкафом и столом.
Настольный компьютер и радио.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T16:22:11+01:00
Место я в котором чувствую себя наиболее хорошо - мой дом. Но я наиболее безопасно чувствую себя в моей комнате. Всегда охотно там врацам.М уй комната имеет форму прямоугольника. солнечный и цветной, потому что потолок имеет кремовый и сцяны красного цвета грэйфрута. На поле панели колёру.Оздоб ом пола маленький, волосатый коврик в бело чёрный плямы.На против дверь расположен окно, через которое что утро будит мне солнце. я на подоконнике стоит коллекция моих фарфоровых собачек я, которые привезла из разных колоний и я выцечэк.Бардзо люблю эти фигурки, так как припомнят мне милые проведённые на каникулах. стоит под окнэм.ест голубого цвета в жёлтые точки и в гранатовый пасы.На стене рядом кровати висит жёлтая лампочка в виде звезды я, при которой засыпаю ежевечерне. сбоку стоит шкаф, шкафчик и биурко на котором стоит компутэр.Над письменным столом висят полки я на которых держу плюшаки.Обок стеллажи. на одним идут книги и игры пляншовэ.На вторым клетка с кошатничком. по-моему моя комната хорош собою и пжитульны.Бардзо я безопасно в нём чувствую себя.






Miejscem w którym czuję się najlepiej jest mój dom. Ale najbezpieczniej czuję się w moim pokoju. Zawsze chętnie tam wracam.Mój pokój ma kształt prostokąta.Jest słoneczny i kolorowy,ponieważ sufit ma kremowy i cztery sciany koloru czerwonego grejfruta.Na podłodze są panele jasnego koloru.Ozdobą podłogi jest mały,włochaty dywanik w biało czarne plamy.Na przeciwko drzwi znajduje się okno,przez które co ranek budzi mnie słońce.Na parapecie stoi kolekcja moich porcelanowych piesków,które przywiozłam z różnych kolonii i wycieczek.Bardzo lubię te figórki,ponieważ przypominają mi miłe chwile spędzone na wakacjach.Łóżko stoi pod oknem.Jest koloru niebieskiego w żółte kropki i w granatowe pasy.Na ścianie obok łóżka wisi żółta lampka w kształcie gwiazdy,przy której zasypiam co wieczór.Z boku stoi szafa,szafka i biórko na którym stoi komputer.Nad biurkiem wiszą dwie półki na których trzymam pluszaki.Obok są dwa regały.Na jednym stoją książki i gry planszowe.Na drugim klatka z koszatniczką.Moim zdaniem mój pokój jest ładny i przytulny.Bardzo bezpiecznie się w nim czuję.


mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawiam.;)