Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:13:17+01:00
Ogłoszenia urzędowe
110 urodziny Jana Brzechwy

09-11-2009

Biblioteka Pedagogiczna w Skawinie rokrocznie organizuje konkursy plastyczne dla dzieci. Mają one służyć zarówno rozwijaniu zainteresowań czytelniczych jak i kształtowaniu wrażliwości estetycznej i umiejętności plastycznych dzieci. W 2010 roku przypada 110 rocznica urodzin Jana Brzechwy - poety, autora wierszy i bajek dla dzieci.



Biblioteka Pedagogiczna w związku z jubileuszem ogłasza konkurs plastyczny inspirowany twórczością poety pt. "Wesołe wierszyki Jana Brzechwy".

Konkurs jest skierowany do dzieci przedszkolnych oraz uczniów klas I - III szkół podstawowych z terenu naszego Miasta i Gminy. Praca konkursowa - indywidualna lub zbiorowa - może być wykonana dowolną techniką plastyczną w formacie A3 lub A4.

Prace z dołączonymi danymi o ich autorze lub autorach (imię i nazwisko, wiek, tytuł utworu będącego inspiracją pracy, nazwa placówki oświatowej) należy dostarczyć na adres biblioteki.

Termin nadsyłania prac upływa pomiędzy 9 listopada 2009 br. a 28 lutego 2010 roku. Najlepsze prace zostaną nagrodzone i wyeksponowane na wystawie pokonkursowej w lokalu biblioteki. Zwycięzcy prac otrzymają dyplomy, nagrody książkowe oraz nagrody niespodzianki.


1 1 1
2010-02-21T16:15:48+01:00
1) w skawinie miejsce jego urodzin odbędzie się konkurs plastyczny pt:Wesołe wierszyki Jana Brzechwy
2)wystawa jej książek pt Uczyła żyć Polską - Maria Konopnicka