Odpowiedzi

2010-02-21T16:22:42+01:00
Musisz zadziałać roztworem NaOH i podgrzać całość. Jeśli w naczyniu powstanie spieniony roztwór to jest to świeca wykonana ze Stearyny jednak jeśli substancje będą rozwarstwione jest to świeca wykonana z parafiny.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:23:13+01:00
a wiec musisz podziałać roztworem NaOH oraz całość podgrzać. I jeśli w naczynniu powstanie spieniony roztwór to jest to świeca wykonana ze STEARYNY jednak jeśli substancje będą rozwarstwione jest to PARAFINA ;]
5 2 5