Odpowiedzi

2010-02-21T16:19:51+01:00
Celnik był skromny i czuł skruche,myłśał że nie zasługuje na wieczną łaske przez co zasłużył sie w oczach pana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:20:14+01:00
Pokorny, obiektywny, wierzy w miłosierdzie Boga
zna prawdę o sobie i pokornie wyznaje ją Bogu
potrafił się modlić
jego modlitwa ujawnia prawdę o nim samym
2010-02-21T16:46:37+01:00
CELNIK - pokorny, skromny. Człowiek, który siebie dobrze zna, umie się modlić.