Prosiłbym o w miarę jak najszybsze rozwiązanie zadania, daj najjjj. Na jutro do budy potrzebuję.

Treść zadania:

Zapisz krzyżówkę genetyczną gdzie rodzice:

R: AA* BB* aa*bb*
AA- żółte
BB- pomarszczone
aa-zielone
bb-gładkie

Krzyżówkę trzeba uzupełnić w tabelce, tabelka w załączniku.

2

Odpowiedzi

2010-02-21T16:30:08+01:00
W załączniku masz rysunek. ;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:33:21+01:00
Tabelki mi nie czyta zrobiłam swoja- w zalaczniku

AA* BB* x aa*bb*
G: AB AB* A*B A*B* x ab ab* a*b a*b*
1 5 1