(tak w ogóle to miało być na przyrode ale nie ma w przedmiotach)
odległość między dwoma miastami wynosi 50 km. Na mapie łączy je odcinek długości 5 cm. Oblicz i podaj skalę mapy.

5 cm na mapie to 50 km w rzeczywistości. 1 cm na mapie to _______________ w rzeczywistości. Skala mapy _______________.

3

Odpowiedzi

2010-02-21T16:24:21+01:00
5 cm- 50 km

1cm-10 km

1km=100000cm

skala 1:100000

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:24:36+01:00
5 cm na mapie to 50 km w rzeczywistości. 1 cm na mapie to 10 km w rzeczywistości. Skala mapy 1:10.
2010-02-21T16:27:26+01:00


5 cm na mapie to 50 km w rzeczywistości. 1 cm na mapie to 10 km_______________ w rzeczywistości. Skala mapy skala 1:1000000_______________.