Odpowiedzi

  • CHzm
  • Początkujący
2010-02-21T16:26:53+01:00
Człowiek powinien liczyć sam na siebie ponieważ <przyjaciół poznaje się w biedzie > np. jedna osoba będzie ci dokuczała a jak ją ktoś odrzuci z powodu choroby to ty z nią zostaniesz .
90 4 90
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:31:14+01:00
Ludzie posiadają przyjaciół po to by na nich polegac. :)
oni zawsze powinni słuzyc nam pomoca.
Najlepszy przykład mamy na to w zyciu codziennym .. w trudnych chwilach prosimy ich o rade, pozyczamy pieniądze, wspieramy duchowo:)
np. książka " wpustyni i w puszczy" Stas i Nel , maja tylko siebie. Nie maja na kim innym liczyc. Tylko prawdziwa przyjazn moze takie chwile przetrwac ..
Antoine de Saint-Exupéry "Mały Książę" kiedy to lis uczy Małgo księcia,ze przyjazn nalezy pielegnowac. Pomocprzyjaciół nie polega tylko na wspieraniu sie ale takze na dawaniu dobrych rad. tak własnie czynił lis w stosunku do Małego ksiecia
106 2 106