Odpowiedzi

2010-02-21T16:34:02+01:00
Warto obdarowywać innych prezentami ponieważ kiedyś my sami możemy potrzebować pomocy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:35:24+01:00
Bardzo lubie dostawac prezenty ale chyba bardziej lubie je dawac. Chcialam kupic prezent nispodzianke dla mojej kolezanki. Chodzilam dlugo po sklepach, szukałam odpowiedniego pakunku, przygotowywałam calosci. Kiedy pojawilam sie u niej i wreczylam jej pakunek widzialam ze jest zaskoczona. Czekalam az otworzy. Chciałam widziec jej reakcje bo najbardziej lubie patrzec na osobe ktora dostanie ode mnie niespodziewany prezent. Jej twarz jest wtedy bardzo ciekawa. Zastanawia sie co takiego moze byc w srodku, a kiedy otworzy pakunek to dopiero jest cos. Ten olbrzymi usmiech na twarzy, ta radosc jaka widnieje na ustach i te usmiechniete oczy. Czlowiek jest wtedy taki szczesliwy. Kasia, bo tak nazywa sie moja kolezanka, nie mogla uwierzyc ze sprawilam jej taka niespodzianke. Byla bardzo zadowolona a ja chyba jeszcze bardziej. Widzialam jak sie cieszy. Ta radosc utwierdzila mnie w tym, ze naprawde warto obdarowywac ludzi prezentami
2010-02-21T16:38:33+01:00
Pewnego dnia nad brzegiem rzeki spotkał zajączek żabę, która gorzko płakała. Zajączek był bardzo przyjacielski i zaniepokoił się tym. Pokicał do niej prędko i spytał co się stało. W odpowiedzi usłyszał, że żabka ma dziś urodziny i nikt jej nie podarował jej prezentu i dlatego jest smutna. Zajączek poszedł szybko do swojej nory i zaczął szukać czegoś interesującego co mógł by podarować żabce. W końcu po długim namyśle stwierdził, że czerwona wstążka będzie najlepsza. Pokicał znów nad rzeczkę, dał żabce prezent i wszyscy byli szczęśliwi. Żabka, dlatego że dostała prezent, a zajączek, bo mógł ją uszczęśliwić