Odpowiedzi

2010-02-21T16:30:44+01:00
JAGBYM MIAŁA TAKĄ KSIĄŻKE TO BYM ROZWIĄZAŁA
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:36:32+01:00
E) 6x2 +9z + 5x2 - 8y = 11x2 + 9z - 8y = 11*(-25) + 9*(-1) - 8*3 = 275 + (-9) - 24 = 275 - 9 - 24 = 275 - 33=242

f) 5z3 + 4z2 + 3z - 25z - 10z2 - 5z3 = 0z3 + (-62) + (-22)z = 0 - 6* (-1)2 - 22* (-1) = -6 + 22 = 16


Jeśli o to chodziło, to jest na pewno dobrze, ponieważ na lekcji to robiliśmy ;) ;**
2 5 2