Odpowiedzi

2010-02-21T16:31:58+01:00
Czasami warto posłuchać drugiej strony bo może mieć rację.Dzięki poglądom innym od swoich można zawrzeć kompromis.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:34:53+01:00
Ponieważ druga strona może mówić mądrze i zrozumiale. A zreszta np. podczas kłótni warto posłuchać co ma nam druga osoba do zarzucenia i nie przeszkadzać jej w słowach. Czasami naprawdę warto jest posłuchać czy ktoś obok nas nie ma racjii. :)
1 5 1
2010-02-21T16:39:10+01:00
Ponieważ druga strona może mieć inne poglądy na jakąś sytuację.
A także może mieć inne pomysły na rozwiązanie jakieś sprawy.
1 5 1