Odpowiedzi

2010-02-21T16:41:42+01:00
Warto jest to fajne doświadczenie z którym możemy czuć satysfakcje


(Ja na pewno bo jestem wolontariuszką i pomagam przy zbierani funduszu na szczytne cele np: Haiti)
1 1 1
2010-02-21T16:41:56+01:00
Tak, bo pomagasz innym i czerpiesz z tego przyjemność:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:48:36+01:00
Według mnie warto być wolontariuszem, ponieważ pomaga się innym. Wykonują oni bardzo ważne zadanie bo bez nich nie istniało by wiele instytucji charytatywnych. Trzeba tylko znaleźć zajęcie, które będzie naprawdę nas satysfakcjonowało i przynosiło przyjemność. Nigdy wolontariat nie może kojarzyć się z przymusem i nie chęcią bo wtedy traci swój sens. Owszem nie dostaje się za to żadnego wynagrodzenia, ale myślę że dla wielu może być wynagrodzeniem np. uśmiech dziecka któremu pomogliśmy.
Liczę na naj.
1 4 1