Odpowiedzi

2010-02-21T16:37:18+01:00
Operowe :
Carmen
upiór w Operze
Ave Maria
Księżniczki Czardasza
Thing of me
Time to say goodbye
Memory
Lacrimosa
Życzenie Chopina
Frottola Italiana
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:38:37+01:00
Zagraniczne opery:

W.A. Mozart - "Wesele Figara", "Czarodziejski Flet", "Don Giovanni"
Giacomo Puccini - "Cyganeria"
Georges Bizet - "Carmen"
Claudio Monteverdi - "Orfeusz", "Armida"
Georg Friedrich Händel - "Almira"
Gioachino Antonio Rossini -"Cyrulik sewilski"
Jean-Baptiste Lully - "Isis"
Piotr Czajkowski - "Dama pikowa", "Jolanta"
Henry Purcell -"Dydona i Eneasz"

Polskie opery:

Stanisław Moniuszko - "Straszny Dwór", "Halka", "Verbum nobile"
Karol Szymanowski - "Król Roger"
Ignacy Jan Paderewski - "Manru"
Władysław Żeleński - "Goplana"
Karol Kurpiński - "Zabobon, czyli Krakowiacy i Górale"
Krzysztof Penderecki - "Diabły z Loudun"
Konstanty Gorski - "Margier"
Jan Stefani - "Cud mniemany, czyli Krakowiaki i Górale"

Zagraniczne balety:

Piotr Czajkowski - "Jezioro łabędzie", "Dziadek do orzechów"
Igor Strawiński - "Święto Wiosny", "Pietruszka", "Ognisty Ptak"
H. Berloz - "Romeo i Julia"
F. Mendelssohn - "Sen"
Adolphe Adam - "Giselle"
Chaczaturian -"Spartakus"
Prokofiew - "Iwan Groźny"
Szostakowicz - "Złoty Wiek"

Polskie balety:

Ludomir Różycki - "Pan Twardowski", "Apollo i dziewczyna"
Karol Szymanowski - "Harnasie"
Jan Adam Maklakiewicz - "Złota Kaczka"
Stanisław Moniuszko - "Monte Christo", "Na kwaterunku", "Figle Szatana"
Tadeusz Szeligowski - "Mazepa", "Paw i dziewczyna"
Michał Kondracki - "Baśń krakowska"


9 5 9
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T17:39:42+01:00
Operowe:
"Don Giovanni" Wolfgang Amadeusz Mozart
"Straszny Dwór" Stanisław Moniuszko
"Tosca" Giacomo Puccini
"Król Roger" Karol Szymanowski
"Agrippina" Georg Friedrich Händel
"Poławiacze pereł" George Bizet
"Perichola, aria ze śmiechem" Jacques Offenbach
"Carmen" Georges Bizet
"Faust" Charles Gounod
"Cyrulik Sewilski" Gioacchino Antonio Rossini
Baletowe:
"Z chłopa król" Grażyna Bacewicz
"Mars i Flora" Karol Kurpiński
"Monte Christo" Stanisław Moniuszko
"Jezioro łabędzie" Piotr Czajkowski
"Pan Twardowski" Ludomir Różycki
"Ognisty ptak" Igor Strawiński
"Sylfida" Filippo Taglioni
Tylko tyle mam baletowych.
Myślę że pomogłam ;)
4 5 4