Odpowiedzi

2010-02-21T16:45:56+01:00
Cześć kolego i koleżanko przedstawię wady i zalety telefonii komórkowych a oto przykłady:
Wady: - Promieniowanie od fal ultradźwiękowych - Możliwość zbankrutowania na rachunkach - Strata czasu na gry
Zalety: - Możliwość przeglądania np. internetu - Możliwość kontaktu ze światem - Możliwość słuchania muzyki zamiast noszenia MP3

A oto zalety i wady telefonii na katy sim
Zalety : sekundowe naliczenie w standardzie,niskie ceny SMS-ów,liczne promocje pozwalające na m.in. zakup pakietów tanich minut i SMS-ów,brak umowy przez co użytkownik nie jest uwiązany najczęściej długoterminową umową.

Wady : konieczność pamiętania o regularnym doładowaniach i terminach ważności konta, tak aby można było wykonywać rozmowy wychodzące oraz odbierać połączenia od innych,w przypadku kradzieży telefonu nie otrzymuje się duplikatu karty i numer zostaje stracony

tyle chyba starczy
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:48:20+01:00
Droga Kasiu!
Piszę do ciebie ten list po to, by omówić zalety i wady telefonii komórkowej. Zacznę od zalet.
Po pierwsze telefony są przenośne i możesz rozmawiać gdzie chcesz i kiedy chcesz.
W starych domowych telefonach nie zawsze nawet wiedzieliśmy, że ktoś do nas dzwonił, a dzięki komórkom zawsze o tym wiemy i możemy się z osobą dzwoniącą szybko skontaktować.
Po drugie w dzisiejszych telefonach jest wiele bajerów takich jak: aparat, odtwarzacz mp3, kamera itp. Dzięki nim uprzyjemniamy sobie czas, np: podczas drogi do szkoły.
Po trzecie takie telefony mają funkcje sms. Nie musimy więc dzwonić z byle przyczyną lecz możemy wysłać krótką wiadomość tekstową.
Telefonia komórkowa mimo, że ma wiele zalet ma także wady.
Po pierwsze noszenie ich w kieszeniach spodni może spowodować chorobę narządów płciowych lub nawet bezpłodność.
Następną wadą jest fakt, że telefony potrzebują ciągłej wpłaty na konto oraz ładowania, co wiąże się z problemem finansowym.
Choć telefony mają wiele wad, większość ludzi w dzisiejszych czasach nie wyobraża sobie życia bez nich.
Na zakończenie chciałbym ciebie pozdrowić. Mam nadzieje, że do mnie napiszesz.
Marek ;p
6 3 6