Odpowiedzi

2010-02-21T16:43:04+01:00
Prawo do życia musi być zagwarantowane jako pierwsze, ponieważ każdy ma prawo do tego, aby żyć, rozwijać się.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:46:24+01:00
Bo daje ono pewną nietykalność rasy ludzkiej,jakby gwarancję, żę ty masz prawo do życia i nikt nie może cię bezkarnie pozbawić tego prawa (czyli życia) lub chociażby próbować cię pozbawić tego prawa.
Pomyślmy przez chwilę co by było, gdyby na ziemi duża większość krajów nie respektowała tego prawa? No np. idąc sobie spokojnie ulicą zaatakuje cię jakiś psychopata, zabije cię i nikt nic sobie z tego nie zrobi: rodzina nie dostanie żadnego odszkodowania, a tobie nikt tego życia nie wróci.

pozdrawiam
2 5 2