1.który ptak brodzący jak leci to wygina szyje w litere s?
2.najmniejszy ptak z rodziny wróblowatych w polsce
3.Który ptak zakłada nory w ziemi ?
4.jak sie nazywa ptak ktory mieszka na bagnach i zaaklada na drzewach gniazda?
5.co tworzą latające kaczki?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:49:54+01:00
1.Czapla
2.Zniczek
3.Żołna
4.Bocian czarny
5.Klucz
2010-02-21T16:51:51+01:00
1 czapla
2 zniczek
3 bąk (Botaurus stellaris)
4 żuraw
5 klucz

liczę na naj :)
1 1 1