Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:48:14+01:00
Warszawa : 21°E
Pekin : 116°E

116° - 21° = 95°

95° * 4minuty = 380minut = 6godzin 20 minut

Warszawa : 17:50
Pekin : 17:50 + 6godz.20min = 00:10 następnego dnia
2010-02-21T16:48:20+01:00
Warszawa = 21° E
Pekin = 116° E

116°-21°=95°

1°=4 min
95° * 4min = 380 min = 6h i 20 min

17h i 50 min + 6h i 20 min = 00.10 następnego dnia.

Kiedy w Warszawie jest godzina 17.50 czasu słonecznego, w Pekinie jest godzina 00:10 następnego dnia czasu słonecznego.