Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T16:48:21+01:00
A) 6/8, 12/16,24/32, 48/64
b) 8/14,16/28,32/56,64/112
c)1 1/2, 6/4,12/8,24/16
d)10/22,20/44,40/88,80/176
8 3 8
2010-02-21T16:50:27+01:00
A)3/4 , 6/8 , 9/12 , 12/16 , 15/20
b)4/7 , 8/14 , 12/21 , 16/28 , 20/35
c)3/2 , 6/4 , 9/6 , 12/8 , 15/10
d)5/11 , 10/22 , 15/33 , 20/44 , 25/55

;)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:51:10+01:00
A)6/8 9/12 12/16 15/20
b)8/14 12/21 16/28 20/35
c)6/4 8/6 10/8 12/10
d)10/22 15/33 20/44 25/55





Mam nadzieje że dobrze dasz naj??
17 4 17