Odpowiedzi

2010-02-21T16:49:10+01:00
-szczescia
-zla
-strachu
-gniewu
-
1 1 1
2010-02-21T16:50:41+01:00
Miłość, przyjaźń, sympatia, nienawiść, złość, uprzedzenie, obojętność, złość, zawiedzenie, zauroczenie, bezwzględność, politowanie, znudzenie, zmęczenie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:53:16+01:00
Radość,
euforia,
smutek,
żal,
rozczarowanie,
niepewność,
miłość,
opanowanie,
strach,
niepokój,
gniew,
spokój,
szczęście,
złość,
wstyd,
zauroczenie,
znudzenie,
zmęczenie,
nienawiść,

pozdro
1 5 1