Odpowiedzi

2010-02-21T16:48:10+01:00
Lol..

Moim ulubionym przedmiotem jest język polski.
Interesuję się nim, a na lekcjach dowiaduję się wielu ciekawych informacji. Mogę rozwijać zainteresowania i pogłębiać je.
3 3 3
2010-02-21T16:48:13+01:00
Najbardziej lubię matematykę, ponieważ trzeba umieć myśleć nieschematycznie i wiele rzeczy pozornie trudnych to naprawdę proste rzeczy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:48:27+01:00
Wychowanie fizyczne, bo jestem w tym dobra. Np. biegi i koszykówka są moim hobby i moja pasją, którą lubię dzielić z przyjaciółmi. Lubię pogłębiać swoją wiedzę na temat sportu i lubię się rozwijać w tym kierunku. :)
1 1 1