Odpowiedzi

2010-02-21T16:51:36+01:00
To , że człowiek jest szczęśliwy dzieki np. suuper pracy , fajnego dogadywania sie z ludzmi , swoje osobiste rzeczy np. najlepsze auto w okolicy a , że nie jest szczesliwy to np. jak czlowiekowi dokuczja inni przezywaja lub nie idzie mu w pracy albo ma pecha ....dzieki ze moglam pomoc :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:53:59+01:00
Ludzie są szczęśliwi gdy mają dobra prace , kochającą rodzinę co włożyć do garnka , gdy maja gdzie mieszkać nieszczęśliwi są kiedy mają najnowszy samochód dużo pieniędzy ,największy i najbogadszy dom i wtedy nie mają przyjaciół,rodzina się od nich odwróci
20 2 20