Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:51:33+01:00
Jest wiele krzyżowek, np. ktory pojazd jedzie 1
albo
pojazd nr 1 jedzie: 1) 2) 3)

naucz sie koniecznie znakow, gdyz tez beda.

moze byc tez kilka pytac dotyczacych pierwszej pomocy (sztuczne oddychanie itp)
2010-02-21T16:51:35+01:00
Jak zachować się gdy ktoś będzie potracony zasady jazdy na różnych ulicach komu ustąpić itp i na pewno zasady resuscytacji i coś o znakach drogowych
1 1 1
2010-02-21T16:54:43+01:00
1. Podstawowe zasady poruszania się po jezdni.
2. Kolejności przejazdu na skrzyżowaniach:
* równorzędnych
* z drogą z pierwszeństwem
* ronda
* o ruchu kierowanym .


3. Znajomość podstawowych znaków drogowych.
4. Wiadomości na temat bezpieczeństwa na drodze [ światła , odblaski ] czyli wyposażenie roweru.
5. Do tego manewry, ruch rowerów i ruch pieszych
6. Udzielanie pierwszej pomocy [ może być ]
Forma testu jest podobna do tej która jest stosowana przy teście pisemnym na prawo jazdy.