Postępuj zgodnie z instrukcją.
1. Mówiono o niej, że była najpiękniejszą kobietą swojej epoki. Z jej powodu wybuchła wojna trojańska. Jak miała na imię ta kobieta? Czy już wiesz? Jeśli tak, to teraz w jej imieniu poczyń szereg zamian.
2. Dodaj drugie L.
3. Zamień N na Ń.
4. Usuń A.
5. Dodaj SKA
6. Rozwiązanie wpisz poniżej.
epoka.............?

Proszę o podanie imienia i epoki :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:51:16+01:00
Helena
czyli epoka:
Helleńska
2010-02-21T16:51:26+01:00
Imię to Helena, a epoka to epoka Helleńska.
2010-02-21T16:58:50+01:00