Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:54:21+01:00
W mojej rodzinie post przeżywany jest tym, że:
- idziemy na msze w środe popielcową
- trzymać się w dni zakazane ścisłego postu
- dotrzymywać obietnice danej rzeczy do spełnienia



;]
2010-02-21T16:54:39+01:00
Jak zwykle wybieramy się z rodzicami co piątek na Drogę Krzyżową oraz na Gorzkie Żale w Niedziele.
Razem postanawiamy odpuścić sobie czegoś, np słodyczy, lub jakiś innych uzależniających nawyków.