Odpowiedzi

2010-02-21T16:55:06+01:00
Zapraszam Cię Janku Kowalski na uroczystość pasowania Zbyszka , które odbędzie się w twierdzy w Poznaniu o godzinie 17.00

Z wyrazami szacunku
Janusz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:56:07+01:00
ZAPROSZENIE !!!!!
Z wielką przyjemnością i dumą chciałbym zaprosić Zbyszka na uroczystość pasowania. Gwarantuję dobre spędzenie czasu. pasowanie odbędzie się na Głównym Placu Królewskim o godz. 16:00 dnia 24 kwietnia.
Z poważaniem Książe Janusz
Dziękuję , że mogłam pomóc :)
2010-02-21T17:04:15+01:00
Serdecznie mam zaszczyt zaprosić na moje uroczyste pasowanie księcia Janusza. Proszę o przybycie na zamek krzyżacki w Malborku 20 lutego w samo południe . Pasowanie nie mogłoby się odbyc bez zacnie mężnego Księcia wiec bardzo proszę o przybycie.
Zbyszko z Bogdańca