Odpowiedzi

2010-02-21T17:13:42+01:00
Celnik- był skromny.Nie bał się przyznać do winy,że grzeszył.Był uczciwy.Nie przechwalał się.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:56:56+01:00
Celnik żałował swoich grzechów i nawet nie czuł się godzien spojrzeć"Bogu w twarz".
faryzeusz przechwalał się za to , że jest dobry i chwalił się głośno że nie jest taki jak celnik.
Pan Bóg przebaczył celnikowi,bo żałował i nie chwalił się.
2010-02-21T18:28:37+01:00
CELNIK - POKORNY, SKROMNY. CZŁOWIEK, KTÓRY ZNA CAŁĄ PRAWDĘ O SOBIE. UMIE SIĘ MODLIĆ.