Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T16:54:32+01:00
2x+x=22,5l
3x=22,5l /:3
x=7,5l
2x=15l

Odp.W pierwszej bańce jest 7,5l, a w drugiej 15l mleka.
2010-02-21T16:54:48+01:00
2x+x=22,5
3x=22,5
x=7,5
I bańka - 7,5
II bańka - 7,5 x 2=15
2010-02-21T16:56:42+01:00
X-ilośc mleka w jednej bance
2x-ilosc mleka z drugiej bance

x=2x=22.5
3x=22.5/3
x=7.5 - ilosc mleka w pierwszej bance
2x= 2 x 7,5 = 15 - ilosc mleka w drugiel bance


Odp.